ingt da kul 2 rupenye bru kul 10..haha
tp pg td aku tkejot dgr owg bg salam..sape lak yg dtg pg2 ni kn?aarrrggghh!!kaco btol!
upenye dak kdai mto.mak yg suruh die dtg smlm.gary wat hal..xley start.nk harap aku g tolak die g kdai moto bwh tu?adeh..
pnah da aku tolak die.mcm nk pengsan!mcm2 aku bg alasan kt mak.hu~
nk xnk die kne gak la pggil dak tu dtg umah.
aku bkn mls tp pnah da nolak nye.. siap ajak kezen skali.ktowg tolak kjap,pastu rehat.agk lame jugak la ktowg sorong gary.kt cni byk bukit jd usahe pnolakan tu m'ambil mase yg lame.
abg sdare aku yg kbtulan lalu, bkate:"kang kalo abg blik kowg xsmpai2 lg abg tlg eh?"
pe mksud nye tu??saba je la aku..
pe?ingt ktowg xkuat ke hah??
tp last2 dpt jugak ktowg smpi sblom abg sdare aku tu blik..hahaha!!
tym kt kdai moto tu aku nmpk die lalu..
seb bek sempat smpi.sape ckp gurls xkuat hah?ktowg pnjt gunung everest pon bule laaa..no hal pnye..
ermm..tp byk rest laa.haha ey,mst la!kalo da pnjt gunung tu pnat2 kte kne rest.kumpol tnage blik..kn?kn?hehe
akhir kate,gary pon da sttle die repair.da ley start da.die ckp plug die pe ntah.hehe aku bkn phm sgt pon.mengiyekn aje pe die ckp.
xsala die ckp plug tu da kotor..die tukarkn yg bersih.
then die bg kotak ngn plug yg lame tu..ntah tok ape ntah..
hahahaha!! gilee..
p/s to mr.right: saye bgurau saje.
p/s to ayah jugak: mane bekpes adek aini!!

No comments:
Post a Comment