
hmm..i got an interview from the starbucks coffee parkson dis evning..
little bit shock..yela,smlm bru apply.mlm td jgak die kol suh pegy interview..
as all u guys know,aku xmek short sem ni..then xkn aku nk duk uma je kn.haha
ley jd kerang busuk aku ni nti..

xtau la dowg mek aku kje ke x..yela,sape nk owg kje 2 bln je kn?
mesti nk lame2..hopeflly dpt la ye..

reasons yg bule dpki untk aku dpt kje tu,aku dlu kje scret recipe..barista lg.hehe
tp sume nye aku da lupe!care2 wat aer,name2 nye..cre nk kire stock sme tu..
last 2 years ago la kje scret rcipe..no wonder la aku da lupe kn..
so,jap lg nk g interview..wish me luck!hohoho

No comments:
Post a Comment